2010 m. vasario 2 d., antradienis

Mokytoja Beata ištraukė savo seną smuiką

Susipažinkite - Beata Judzentė, liencijuoja Kindermusik mokytoja, dirbanti Vilniuje, Ignoto g.5

Mano pirmoji pažintis su muzika buvo tetos pianinas, kurio klavišus tyrinėjau vos sulaukusi trejų. Vėliau pradėjau lankyti muzikos mokyklą, kur grojau smuiku, fortepionu, gitara, dainavau chore ir griežiau styginių orkestre. Mano mama grojo akordeonu, o teta buvo smuikininkė. Ji tapo ir pirmąja mano muzikos mokytoja. Baigusi mokyklą padėjau smuiką į spintą. Tačiau muzika niekur nedingo. Pomėgis jos klausytis, atrasti iš naujo, kalbėti apie muziką ir ja dalintis su kitais man visada buvo svarbu. Sužinojusi apie Kindermusik supratau, kad tai yra puiki galimybė ištraukti savo apdulkėjusį smuiką iš spintos.

Visada tikėjau, kad gyvenime svarbiausia yra įkvėpimas. Labiau įkvepiančių dalykų už muziką ir vaikus tikriausiai ir nėra. Aš pati esu trijų vaikų mama. Namie dainuoju ir klausau kartu su jais muzikos nuo pat pradžių, nuo jų gimimo. Myliu tas mažytes kibirkštėles jų akyse, kurios atsiranda jiems išgirdus malonius garsus. Gera matyt, kaip jie kartoja muziką balsu ir dainuoja.

Tikiu, kad visi vaikai yra muzikalūs. Džiaugiuosi, kad dabar galėsiu padėti pažinti ir atrasti stebuklingą muzikos pasaulį ir Jūsų vaikui. Kindermusik pamokėlėse bus smagu, kartu jose patirsime daug gerų dalykų. Tuo įsitikinau žiūrėdama į savo vaikus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą